piątek, 25 kwietnia 2014

8 godzin do startu TriCity Ultra czyli I Biegu Dookoła Trójmiasta



9 godzin do startu naszego ultra. Do wszystkich poprzednich biegów podchodziłem zupełnie bez emocji i "z marszu". Do poprzedniego Ultra w Trzech Króli przygotowywałem się dosłownie 20 minut rano. No ale to było tylko 66 km :) Teraz dystans jest w sumie niewiele dłuższy, bo chcemy zrobić wraz ekipą tricityultra.pl podwójny maraton - 84,4 km. Ale coś mi się wydaje, że to dodatkowe kilkanaście kilometrów zaprowadzą mnie do miejsca, w którym nawet nie wiem jak może być.

Jak się przygotować do tego biegu? Dwa dni odpoczynku, plecak z bukłakiem, czekolada i trochę orzechów. Lansiarska koszulka z pierwszej edycji Maratonu Wigry oraz trailowe Kalenji za 59 PLN. Do tego 50 PLN w kieszeni na uzupełnienie płynów i kalorii na trasie i można będzie ruszać.

Na kolację jeszcze makaron. W sumie nie czułem potrzeby aby go jeść i w żadnych innych okolicznościach nie opychałbym się po 21:00, ale trochę... ze strachu go zjadłem.


Baterie się ładują. Mam na myśli te w komórce i aparacie. Do tego powerbox na kilka extra ładowań, gdyby na trasie zabrakło prądu. Będzie nas można śledzić pod otwartym linkiem na endomondo z trackingiem online.

http://www.endomondo.com/profile/14720789

Gdyby ktoś akurat chciał nas spotkać na trasie i przelecieć wspólnie kilka-kilkanaście kilometrów będzie wiadomo gdzie można nas aktualnie znaleźć.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobne wpisy