środa, 30 października 2013

Gdańsk Biega 2013 - Pakiety odebrane!


Rok temu zupełnie nie zanotowałem tej imprezy. W tym roku, też prawie bym ją ominął, gdyby nie billboard, który mijam codziennie wracając z pracy. No i zapisaliśmy się całą rodziną. W regulaminie przeczytałem, że koszulki startowe zarezerwowane są tylko na pierwszych 2500 osób, które się zjawią po odbiór pakietów. Patrząc na to, że rejestracji jest już prawie 5000 nie czekałem do ostatniego dnia i zaciągnąłem dziś całą rodzinę do MOSIRu na Traugutta i w efekcie dumnie przywdzialiśmy koszulki Gdańsk Biega 2013. Tym, którzy zwlekają radzę się pospieszyć bo mimo, że byliśmy ledwie 3h po rozpoczęciu odbiorów - nie było już damskich eMek, na szczęście potraktowana wymiennie męska eSka pasowała ba Grażkę idealnie. Dziecięce równie perfekcyjne.


A wieczorem odwiedził mnie Michał, umówiliśmy się na 15-stkę i tyle przebiegliśmy. Tempo praktycznie takie samo jak na wczorajszym półmaratonie. Lekkość biegu ciut mniejsza, ale jakoś mnie to nie dziwi :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobne wpisy