sobota, 5 stycznia 2019

Pies i kot


To nie jest wpis o zwierzętach, używam ich tylko do pewnego porównania. Nasunęło mi się ono do głowy kiedy podczas któregoś z biegów dookoła bajorka musiałem cały czas zmieniać kierunek aby nie wpaść w psa na smyczy, czasami nawet trzeba było przeskakiwać nad smyczą bo zwierzę postanowiło nagle powąchać coś po drugiej stronie ścieżki.



Spojrzałem na swój telefon z endomondo i tidalem w ręku, kabel który trzymałem nawinięty kilka razy wokół dłoni łączączy urządzenie ze słuchawkami. To jest mój pies, którego wyprowadzam na spacer równie często co właściciele tych realnych czworonogów. Telefon+słuchawki to mój przyjaciel, towarzysz moich biegów od samego początku. Wielokrotnie ważniejsze jest dla mnie aby "wyprowadzić mojego psa" na spacer niż iść pobiegać. Sport jest pochodną od potrzeby wyjścia, pobycia na chwilę samemu z muzyką.


Ale kilka miesięcy temu w moim życiu pojawił się "kot". Oczywiście mam na myśli zegarek biegowy. No i parę razy wyszedłem na trening z samym kotem. Kot nie ma kabla, jest wygodniejszy, może być dyskretnie schowany pod rękawem... Ale czy kot może być moim przyjacielem? Kot nie daje mi takiego poczucia bezpieczeństwa jak pies. Kot nie doprowadzi mnie do domu jak się zgubię i nie zadzwoni po pomoc. W mojej wersji kota nie da rady też posłuchać muzyki. I jednak mi tego bardzo brakuje.

Kilka razy wychodziłem na spacer i z psem i z kotem. Nie jest to żadna uciążliwość. Kot na lewym nadgarstku, smycz z psem w prawej dłoni, słuchawki na uszach i można biegać jak dawniej, tyle, że z dodatkowym kotem :)

Dalej czekam na koto-psa... Koto-pies w mojej terminologi to zegarek, który działa ze zdublowaną kartą eSIM. Tuż przed świętami eSIM wprowadził Orange, a reszta sieci pewnie będzie musiała się dostosować do rynku i chyba naprawdę są to już kwestie miesięcy jak nie tygodni.

Co mi da koto-pies czyli np. iWatch z LTE? Będę mógł zostawić telefon w domu na stole i iść pobiegać z samym zegarkiem lecz wciaż:

  • będę widoczny na GPS gdzie jestem, jak stracę przytomność to o ile ktoś będzie chciał mnie szukać - będzie wiedział gdzie,
  • będę miał dostęp do map online,
  • będę mógł dzwonić i odbierać telefony,
  • będę miał dostęp do netu,
  • będę miał dostęp do streamingów muzycznych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobne wpisy