środa, 23 października 2019

„Nie kombinuj, zdaj się na instynkt i serce, nic więcej”

„Nie kombinuj, zdaj się na instynkt i serce, nic więcej”



Gdybym posiadł technikę pisania blogów podczas biegu, gdybym umiał przelać te gorące myśli, ich ewolucję jako pochodną tętna i zmęczenia... 

Wyszedłem dziś, po dwóch dniach przerwy, po delikatnym basenie wczoraj wieczorem, aby wypocić, wyrzygać, rozdeptać ten "Poznań" ale... już po pierwszym kilometrze przestał on mnie uwierać. Po raz kolejny doświadczam czegoś pomiędzy ulgą, a wręcz wdzięcznością za wszystko co mi dał. Miliony myśli. Dosłownie miliony, galop stada antylop, ale każda biegnie w inną stronę, z początku wydaje Ci się, że to chaos, ale to po prostu codzienne życie na sawannie. 


Nie, nie odcinam Poznania, nie muszę i nie chcę go odcinać. Wręcz go polubiłem. Nic do tej pory nie dało mi takiej dawki nauki. 

A z tego "stada antylop" w mojej głowie każda z nich jest cytatem z najszybszego rapującego poznaniaka - Mezo:

  • Dzisiaj iskra, jutro płomień / Moja wizja, w sercu ogień / Jeszcze tylko końcówka! / Trzysta, dwieście, stówka i życiówka!
  • Na ostatnich kilometrach mówię tylko walka! / Trzymaj to! Wytrzymaj to! 
  • Nie kombinuj, zdaj się na instynkt i serce, nic więcej
  • Dwa30, w mojej głowie dwa30 / nawet jeśli nigdy się nie ziści. Nie masz marzeń? To je sobie wyśnij! / Masz marzenia? Ciśnij, ciśnij.
  • Trening to napinanie liny / tu potrzeba dyscypliny. / Trening to luzowanie liny / tu trzeba działać bez spiny. 
  • Tyle pracy, taki kilometraż / trenowałem tak, że aż miło / powinno być dobrze, a kurwa nie było...
  • Kiedy biegnę w tlenie, mam czas na przemyślenie pewnych spraw od podstaw, gdy zasypia Poznań, gdy zasypia Polska, gdy zasypia świat, gdy dotykam gwiazd. 

 
Nie słucham na co dzień rapu, ale chyba zrozumiałem na czym on polega. To przede wszystkim tekst i emocje, które mówią o problemach, które dotyczą właśnie ciebie.  Od dziś na mojej półce stoją dwie rapowe płyty:

  • Kamil Pivot (który opowiada o rodzinnym życiu w konfiguracji 2+3, każde zdanie to cytat z mojego życia)
  • Mezo (który opowiada o moim najważniejszym hobby, o amatorskim bieganiu)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobne wpisy