sobota, 14 stycznia 2017

Parkrun Gdańsk-Południe #24 - wolontariat

Wolontariat to świetny pomysł na to, kiedy nie chce Ci się biegać :) Może nie tyle biegać, ale dziś rano jakoś strasznie nie chciało mi się ... ubierać. Zimą najwięcej czasu zajmuje mi znalezienie biegowego stroju, a gigantycznie dużo czasu wtedy - kiedy żona jeszcze śpi.



Wolontariat poza samą ideą - czyli pomocą w organizacji biegu, ma jeszcze jedną ciekawą stronę - można się dowiedzieć naprawdę ciekawych rzeczy. Nie spodziewałem się, że kilka osób przyznało się do tego, że po twardym piątku zdarzyło im się nie dowieść zawartości żołądka w komplecie do mety :D  Więcej nie powiem :)

A za tydzień będzie prawdziwa petarda! Organizatorzy będą a nartach a ja będę stał z megafonem i mówił START!! :)

PS. Wreszcie udało mi się otrzymać zapowiedziane dwa tygodnie temu Życzenia Noworoczne od Baranowskich :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobne wpisy