środa, 14 września 2016

Bieg Czyste Miasto Gdańsk 2016 [ta sobota!] - zapowiedź


Kiedyś napisałem (z okazji inauguracji cosobotniej serii biegów parkrun pod moim oknem), że biegałem wokół tych zbiorników zanim jeszcze zaczęło to być modne :) I dlatego nic a nic mnie nie dziwi, że kolejne zawody są organizowane właśnie tutaj.

Mam na myśli Bieg Czyste Miasto Gdańsk. Nawet nie tyle sam bieg, a całą familijną imprezę z bieganiem w tle. Rok temu dorośli biegli kilka pętli dookoła małego stawiku przy Jeleniogórskiej. W tym roku pętla została wydłużona, pociągnięta spod Szkoły nr 12 aż na Osiedle Pięć Wzgórz i okrąża oba zbiorniki Świętokrzyska 1 i Świętokrzyska 2.



To są moje codzienne tereny biegowe, więc nie wyobrażam sobie, że mnie tutaj zabraknie.



Wszystkie szczegóły dotyczące zapisów, pakietów i planu organizacyjnego dostępne są na stronie http://www.biegczystemiastogdansk.pl/

* * *

Rzuciłem jeszcze okiem jaką obietnicę złożyłem rok temu po pierwszej edycji tego biegu... hmmm czy ktoś wie gdzie w Gdański można kupić kowbojski kapelusz? :D



1 komentarz:

Podobne wpisy