sobota, 13 lutego 2016

Nie biegłem TUTa bo jestem głupi

Nie biegłem TUTa bo jestem głupi - tylko to mogę dziś o sobie powiedzieć :D Za to przyjechałem na metę razem z całą rodziną i chociaż dwie godzinki nacieszyłem się atmosferą biegów ultra. Przez połowę czasu moje córki kłóciły się o to, która ma stać na najwyższym stopniu podium. A syn spał.

Fajnie :)

No i zrobiłem kilka zdjęć:


Pierwsze 2 godziny na mecie. Niestety tylko pierwszych kilkadziesiąt biegaczy, ale karta dużej rodziny nie pozwoliła mi...
Posted by Run Around The Lake on 13 luty 2016



Link do video od Rafała, ten sam do w komentarzu.

1 komentarz:

  1. Fajna impreza w dobrej pogodzie.
    Jeśli to możliwe, to zostawię u Ciebie link do kilku plików video na dysku nakręconych na 41 km. Jeszcze się "wgrywają"
    https://drive.google.com/folderview?id=0B4tlVeWe5v_9amFhcnZRb29Va2c&usp=sharing

    W nazwach plików numery startowe

    OdpowiedzUsuń

Podobne wpisy